Cuccio Cuticle Conditioning Butter Stick

zaterdag 14 september 2013

Nagelriemen.. Ze zijn oh zo vervelend omdat ze aardig wat aandacht en verzorging nodig hebben, maar tegelijkertijd zijn ze erg belangrijk voor de groei en gezondheid van je nagels.
Er zijn veel verschillende producten op de markt om je nagelriemen extra te hydrateren. Een paar voorbeeldjes zijn gels, cremes, olies en butters. Voor ieder wat wils en dat is maar goed ook omdat iedereen iets anders prettig vindt werken.
Ik ga jullie vandaag de Cuccio Cuticle Conditioning Butter Stick in de geur Milk & Honey laten zien.
 
 
Eigenlijk heb ik één Holy Grail betreft nagelriemverzorging en dat is Burt's Bees Lemon Butter Cuticle Cream. Ik heb al vele andere producten gebruikt, maar deze blijft mijn toppertje.
Helaas zit deze in een tinnetje is is-ie vrij vettig, wat gebruik tijdens het werken voor mij vrijwel onmogelijk maakt en daardoor ging ik op zoek naar een product voor on-the-go.
 
De Cuticle Stick van Cuccio bevat onder andere shea boter, olijfolie, jojoba olie, bijenwas en vitamine A en E. De geur vind ik fantastisch, namelijk Milk & Honey. Naast deze geur is de stick ook verkrijgbaar in de geur Granaatappel. De stick bevat 1,6 gram product.
 
Ik vind zelf de uitvinding van een stick echt ideaal voor onderweg. Je krijgt er geen vette handen van, je hoeft niets in te smeren en het doet gewoon z'n werk. Even het stickje naar buiten draaien, lichtjes over de nagelriemen gaan ermee, weer terugdraaien, dop erop en klaar is Klara.
 
 
De stick brengt gemakkelijk aan, de substantie vloeit over je huid en trekt snel in.
De stick belooft 24 uur te hydrateren, maar deze belofte komt-ie natuurlijk niet na. Maar ik heb nog geen enkel product gevonden die deze belofte wel waarmaakt, dus dat scheelt ;-).
Ondanks dat het product snel intrekt, hou ik toch zeker wel een paar uur een fijn gevoel. Mijn nagelriemen zijn zacht en blijven ook een tijdje zacht. En geloof me, dat is erg knap, want tijdens mijn werk ben ik continu in de weer met mijn handen.
 
Ja, ik ben fan. Ik ga zeker de andere geur ook proberen. Burt's Bees blijft nog steeds mijn toppertje, maar voor onderweg vind ik deze echt ontzettend fijn!

Note: Een vriendin van mij attendeerde mij erop dat Essence ook zo'n stick in haar assortiment heeft, dus die heb ik ook gehaald. Zal ze binnenkort eens vergelijken.
 
Alle producten van Cuccio zijn verkrijgbaar bij Perfect Manicure en Nailstyling en ook staan op deze site alle distributeurs per provincie aangegeven. De site is nog volop in ontwikkeling, dus er missen her en der nog wat foto's, maar mocht je nieuwsgierig geworden zijn naar de producten van Cuccio, dan kun je ook een kijkje nemen bij Cuccio zelf.
Xx

2 opmerkingen :

  1. Ik gebruik eigenlijk nooit iets voor mijn nagelriemen, slecht he? Ik ben daar gewoon te lui voor, al dat smeren etc. Maar misschien dat zo'n stick dan wel iets voor me is, hoef ik niet te smeren ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs