Shoplog #1- DM Drogist

donderdag 5 september 2013

Update: Prijzen toegevoegd, dat is misschien wel handig om te weten ;-)
En wat linkjes toegevoegd, omdat een paar producten al gereviewd zijn, dan kun je makkelijk doorklikken.

Ein-de-lijk... Na dik 8 jaar mijn rijbewijs op zak te hebben en ook al menig rondje her en der gereden, kan ik nu eindelijk zeggen dat mijn eerste kilometertjes op de Autobahm een feit is!
Ik moest gister in de buurt van de grens zijn en besloot om op de terugweg even een paar kilometer om te rijden, om meteen eens een DM Drogist van binnen te bekijken. Want ik moet stiekum bekennen dat ik nog nóóit in Duitsland ben geweest. Wel doorheen gereden, vaak zat zelfs, maar nog nooit echt in een dorp of stad ofzo... Best erg als ik het zo terug lees!
Maargoed, terug naar de post van vandaag: de shoplog van de DM Drogist in Goch.

Maar helaas... De helft van de spulletjes zijn niet voor mij ;-).
Ik ga je zo laten zien wat ik wel heb gekocht. Ik vind de DM echt de moeite waard om eens heen te gaan als je in de buurt bent! Nette drogist met geordende schappen en genoeg op voorraad.
Merken zoals Essie, L'oréal, Maybelline, Essence, Catrice, Sally Hansen en P2 en buiten deze merken nog een zo ontzettend veel meer! Ik zou er niet persé heen rijden als ik er niet in de buurt hoef te zijn, omdat de Duitse grens voor mij al snel 2 uur rijden is, maar als je toevallig een stad in Duitsland bezoekt, vlakbij de grens woont of er net zoals ik toevallig moet zijn, sla de DM dan absoluut niet over!


P2 Sand Style Polish lakjes. De Liquid Sands® van OPI waren een regelrechte hit en vele budgetmerken volgde OPI's voorbeeld, zoals Essence met de Sparkle Sand Effects en P2 met de Sand Style Polishes. Van links naar rechts zijn het:

Opulent en Classy zijn van de nieuwe najaarscollectie en Lovesome hoort nog bij de voorjaars/zomercollectie van 2013. Swatches en reviews komen natuurlijk zo snel mogelijk, ik hoop dat ik vanmiddag nog even tijd heb om foto's te maken en jullie Opulence alvast te showen!
De Sand Style lakjes kosten € 1.95 per stuk.


Van links naar rechts:
Perfect Face Skin Filler
Ultra Rich Hand Serum

De Perfect Face Skin Filler is (denk ik, want mijn Duits is echt zwaar onder nulpunt zeg maar) een primer gebasseerd op siliconen. Wees niet bang, van alle producten komt nog een review en in die reviews zorg ik voor juiste informatie. Moet nog even een tolk zien te regelen :P.
De Perfect Face Skin Filler kost € 4,75.

De Ultra Rich Hand Serum is een fluide welke naar rozen ruikt en de handen moet verzorgen.
Deze creme kost € 3,95.

De Spa Time Wellness Peeling leek in het schap erg op de One Minute Manicure te lijken, welke ik toevallig gister op de blog had staan. Ik ga 'm even uitproberen en laat mijn bevindingen weten. Misschien is het wel een leuke (budget) vervanger voor OMN. Deze van P2 kost namelijk maar € 3,45.


Van links naar rechts:
120 Urban Queen

De lakjes horen bij de Volume Gloss Collectie, welke een gel-look moeten hebben en kosten € 1,95 per stuk. De gel bevat vitaminen en moet de nagels een boost geven. Deze ruikt trouwens ontzettend naar appeltjes, lekker! Deze kost € 2,25.

Ja, ik ben blij met mijn nieuwe aanwinsten, wat vinden jullie ervan?
Zijn jullie in het bijzonder ergens benieuwd naar? Hebben jullie voorkeur welke jullie het liefst als eerst zien? De nagellakjes kan ik meteen swatchen als er tijd is, de producten wil ik eerst wel even een tijdje gebruikt hebben voordat ik ze online plaats. En ik moet natuurlijk nog even juiste informatie erbij krijgen, haha!
x

2 opmerkingen :

  1. Ik moet echt binnenkort maar eens daar Duitsland... Misschien als ik bij mijn ouders ben, dan is het maar een half uurtje ofzo.

    Die Vitalizing gel en de hand serum zien er heel interessant uit, maar stiekem wil ik alles _O-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, daar ken ik er nog meer van!
      Stond gister bij dat schap en heb de helft maar weer teruggezet, want durfde echt niet bij de kassa aan te komen, haha!
      Zeker even doen, ze hebben zoveel leuks en ook net wat goedkoper dan hier.. Catrice was 2,75. Essie was 8 euro. Essence heb ik eigenlijk niet naar gekeken. De Colorshow van Maybelline 1,99. Het is niet veel, maar scheelt toch net dat beetje :).

      Verwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs