Nicole By OPI Cinna- Man of my Dreams

maandag 28 oktober 2013

Edit: Jeeeej, ik ben zelf ondertussen ook in het bezit van Cinna- Man :D!
Hij ligt nu dan nog wel bij een vriendinnetje, maar hij is wel van mij, yes!

Goede, winderige morgen!
Vandaag heb ik een gastlakje. Helaas ben ik niet zelf in het bezit van deze geweldige gritty, dus heb ik 'm even gelakt toen de kans zich voordeed, hihi. Dus Sanne, bij deze nogmaals bedankt :D. Beetje jammer alleen dat je 'm niet bent vergeten :P...
Ik ga jullie vandaag NBO Cinna- Man Of My Dreams laten zien.




Cinna- Man hoort bij de Gumsdrops Collectie welke uitgebracht is in de zomer van 2013, maar ik ben er niet helemaal zeker van of het de zomercollectie of herstcollectie betreft.
Deze collectie bestaat uit allemaal textured lakjes met verschillende gritty finishes.


Cinna- Man is in mijn ogen de perfecte herfstkleur. In het flesje lijkt-ie met z'n goudbruine kleur op vallende blaadjes uit de boom, terwijl op de nagel een soort van paarsbruine kleur zichtbaar is. Ik had het in eerste instantie niet helemaal verwacht, maar ben echt wezenloos van deze kleur!

Cinna- Man of my Dreams, 2 laagjes (flitslicht)

De lak is een beetje stroperig, maar gelukkig wel lakbaar zonder er thinner in te hoeven doen. Hou je wat meer van dunne(re) lakken, zou ik er toch een paar druppies thinner in doen. Het kwastje is voor mij vrij breed en ik moest dus ook erg voorzichtig lakken om niet mijn hele vingers mee te lakken.
Gelukkig maakt de droogtijd het een en ander goed. Deze is niet zo snel als de Liquid Sands van OPI, maar gelukkig een stuk vlotter dan andere gritty's die ik tot nu toe heb geprobeerd.
En dan natuurlijk de kleur.. Ja, ik vind 'm waanzinnig!

Cinna- Man of my Dreams, 2 laagjes (flitslicht)

Helaas was ik gister erg druk en is het vandaag echt rampzalig weer om foto's te maken, maar gezien ik dit lakje niet zelf in mijn bezit heb, moest ik het met deze luchten doen. Onderstaande foto is een foto zonder flitslicht, in natuurlijk ochtendlicht. De kleur van mijn handen is "apart" te noemen en daar moeten jullie eigenlijk even niet op letten :P. Maar hier is de textuur van de lak wel goed te zien. Even op de foto klikken om 'm te vergroten, want de verkleinde foto's bij blogger blijven op de een of andere manier niet correct.

Cinna- Man of my Dreams, 2 laagjes (vroeg ochtendlicht)


Omdat ik niet zo heel goed overweg kan met het kwastje van NBO, ben ik eigenlijk geneigd om te wachten tot er een ander merk met dezelfde kleur op de markt komt. Maar aan de andere kant heb ik natuurlijk geen geduld en blijft dat lakje mijn naam maar roepen. Ik ben dus een klein beetje bang dat ik me richting eind van deze week niet meer in kan houden en dat er een mini- bestellinkje richting eBay gaat :-).

NBO is hier in Nederland helaas niet meer verkrijgbaar (al zagen we van het weekend bij de Douglas in Leiden nog 3 NBO's van de Justin Bieber Collectie te koop staan...), maar via eBay zijn er genoeg seller die de lakjes aanbieden en ook naar Nederland vezenden. Afhankelijk van de verkoper, moet je op ongeveer € 10-15 per flesje rekenen.

X

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs