Shoplog #2- The Make Up Spot

zaterdag 26 oktober 2013

Al een tijdje wilde ik een bestelling doen bij The Make Up Spot en gister heb ik 'm uiteindelijk gedaan. Vandaag zat ik natuurlijk stuiter-de-stuiter op de bank te wachten tot de pakketjesmeneer eindelijk verscheen. En toen-ie er eenmaal was, was het natuurlijk graaien!



Na mijn laatste bestelling, bij TBB, wat zo'n ontzettend bummer was, was deze bestelling echt een verademing! Gisterochtend besteld, vandaag al in huis! En inclusief alle bestelde producten.
TMUS verzend je pakketje gratis als je bestelling meer dan € 30 euro is. Ik kwam er net niet aan, dus ik heb de bestelling samen met een vriendin gegaan. Omdat ik haar morgen zie, heb ik haar lakjes nog even niet op de foto gezet :-).

De producten zijn allemaal goed verpakt; ze zijn allemaal apart in bubbeltjesfolie gewikkeld en daarbij zit er ook nog schuim in de doos als opvulling. Helemaal goed dus, flesjes nagellak krijgen zo weinig kans om te breken! Sommige nagellakjes zaten wel héél erg goed in de folie en plakband, dus ik heb er op een gegeven moment maar een schaar bij gepakt om te open te krijgen, hihi.


En dan... *twinkel-eyes* de schade! Ik bestelde een groene concealer van Make-Up Studio en 3 nagellakjes. Kijk snel mee.


Lakjes vlnr:: 
Barry M Princess - € 5,50
Wet N Wild Ferguson Crest Syrah - € 6,95
Barry M Countess - € 5,50
En onderop de concealer - € 6,90

Zoals je misschien ziet, is de concealer een navulling. Beetje stom van mij, ik heb blijkbaar niet goed gekeken toen ik bestelde. Maar ach, het product wat erin zit is hetzelfde, dus voor mij geen probleem. 

Allebei de lakjes van Barry M zijn textured lakjes met glitters, dus in de stijl van de bekende Liquid Sands van OPI. Ik ben echt ónwijs benieuwd hoe ze lakken! Buiten deze 2 kleuren, zijn er nog 3 verkrijgbaar. Het is misschien de moeite waard om eens te neuzen, want voor mijn ogen zijn deze kleuren uniek als textured lakjes! Hier nog even een close-upje. Het bovenste lakje is Countess, de onderste is Princess.


En dan als laatste het lakje van Wet N Wild. Ik ben al een klein beetje bekend met Wet N Wild en wist dat ze eens in de zoveel tijd aparte collecties uitbrengen, maar van deze collectie had ik nog nooit gehoord.
De collectie heet Center Stage en Fergie van The Black Eyed Peas staat hierin centraal. Ik weet alleen niet of zij heeft meegewerkt aan deze collectie of dat de collectie op haar gebasseerd is, maar als ik de lak in een blogpost doe, heb ik uiteraard mijn research gedaan. Hier nog een bottle shot.


Ik ben erg blij met mijn bestelling! Ook TMUS steek ik een dikke veer in hun kont, omdat de bestelling PERFECT is verlopen. Ja, een echte aanrader deze shop!

Hebben jullie weleens bij TMUS besteld?
X






Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs