Barry M Countess

vrijdag 1 november 2013

Oops, i did it again! Eigenlijk had ik voor mezelf de regel opgelegd dat ik geen (voor mij) nieuwe merken meer mocht aanschaffen, omdat ze eigenlijk de laatste tijd een beetje tegenvielen en ik daarbij ook eigenlijk helemaal geen ruimte meer heb om ze neer te zetten...
Helaas, de kraaloogjes overwonnen de strijd! En als ik heel eerlijk ben, is er niks te helazen aan, want ik heb er 2 prachtige lakjes bij! Ik liet jullie van de week al de mini shoplog van TMUS zien en vandaag laat ik jullie het lakje Countess van Barry M zien.
 
 


 
Whoa... Wat een complex lakje is dit!
Ik zal jullie eerst de close-up laten zien en daarna de kleur bespreken, dan zien jullie wat ik bedoel.
Countess hoort bij de Royal Textured Glitter Collection, welke is uitgebracht voor de winter van 2013. Deze collectie heeft 5 lakjes en het zijn allemaal textuurlakjes met glitters.
 
 
 
Zoals je ziet (even in groot formaat kijken, dat is handiger) bestaat de lak uit ontzettend veel kleuren waarvan de bronsbruine tint overheerst in de glitters. En de glitters hebben wel wat weg van mini- flakies. Het grappige is dat de base een paarse jelly is en daarin dus ONTZETTEND veel kleine glittertjes zitten, zoals roze, paars, goud, brons, bruin en zelfs een soort van olijfgroen.
Op de nagel is de kleur totaal anders dan in het flesje, daar zie je namelijk de paarse jelly base terug, welke in het flesje wegvalt door de vele glitters.
 
Countess, 2 laagjes (schaduw)
 
 
Ik geloof dat Barry M in een zéér korte tijd ergens bovenaan mijn favorieten-lijstje terecht is gekomen. De prijs/kwaliteit is écht top en de 2 lakjes die ik er tot nu toe van heb, lakken echt geweldig. Ook heb ik in de bestelling van TMUS 3 normale lakjes van Barry M gezien, waar ik echt versteld van stond. Mooie, felle, pure kleuren die het flesje bijna uit sprongen. Hou de blog van Anc even in de gaten, want ik gok dat ze die lakjes er binnenkort wel op gaat zetten :-).
 
Countess, 2 laagjes (zon)
 
 
Zoals ik zei, lakt de lakt echt fantastisch! Niet te dun, niet stroperig, gewoon erg fijn. Ook het kwastje is goed te hanteren en het steeltje heeft een prima lengte. De lak droogt vrij rap, maar heeft toch wel even nodig om uit te harden. Zodra de gritty textuur voelbaar is, kun je gewoon weer je ding doen.
De pigmentatie is ook verrassend goed, om deze woorden bij te staan heb ik voor de foto hieronder maar één laagje gelakt. De kleur wordt met een tweede laagje wel wat intenser en dieper, dus ik zou alsnog wel 2 laagjes aanraden.
 
Countess, 1 laagje (indirect zonlicht)
 
 
Ik heb door dit lakje absoluut nog een textuurlakje van Barry M op het oog en eigenlijk wil ik ook de normale lakjes wel uitproberen. De lakjes bevatten 10ml en kosten € 5/5,50, afhankelijk van welke shop. Ze zijn o.a. bij TMUS, Alice&Jo en MissLipgloss verkrijgbaar.
 
Kende jij ze al? Of heb je nog aanraders betreft de normale lakjes van Barry M?
X
 
 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs