Sleek I-Divine: Vintage Romance

donderdag 14 november 2013

En omdat het alweer een tijdje geleden is, vandaag weer een make-up product. Ik heb jullie al eerder kennis laten maken met het fantastische merk sleek, namelijk met Sweet Cheeks. Vandaag weer een product van Sleek: het Vintage Romance oogschaduw palette.



Dit palette, vol met prachtige herfstige kleuren, hoort bij de Vintage Romanance collectie en deze bevat behalve de I-Divine ook nog een prachtige blush.

De palette komt in de strakke vormgeving die we gewend zijn van Sleek. Ik hou er wel van: simpel en strak. Om het doosje zit zoals altijd een leuk kartonnen hoesje. Dit is erg leuk voor de liefhebber of verzamelaar, maar die van mij ligt al bij het oud papier. Vind het stiekum altijd een beetje onzinnig. Over de kleurtjes zit een transparant plastic velletje waar de namen op staan: handig!
Verder komt de palette met een dubbele oogschaduwkwast met van die spons-applicators. Ik ga deze zelf niet gebruiken omdat ik ze niet fijn en secuur vind werken, heb liever mijn kwasten van Zoeva.
En natuurlijk is de verpakking weer voorzien van een spiegel, welke net zo groot is als de palette.

Het enige wat ik niet zo handig vind aan deze palette, ten opzichte van de blush by 3, is dat de naam van de palette hier op de achterkant gedrukt staat. Bij de Blush By 3 staat dat rechtsonderin op de voorkant van het doosje, dus dan weet je meteen met welke je te maken hebt. Als je meerder I-Divines hebt, moet je dus of op de onderkant kijken of je de goede te pakken hebt, of de doosjes openmaken.

Ik zei al eerder dat deze palette vol met herfstige kleuren zit. Naast een highlighter zitten er vooral bronskleurige en berry-tinten in, maar ook is het palette voorzien van bruin en donkergrijs. Sleek heeft er dus weer voor gezorgd dat je weer vele kanten op kunt.



                                Bovenste rij vlnr:                                               Onderste rij vlnr:

                                Pretty in Paris                                                A Vow in Venice

                               Meet in Madrid                                             Marry in Monte Carlo
                              Court in Cannes                                        Honeymoon in Hollywood
                                  Lust in LA                                                     Bliss in Barcelona
                            Romance in Rome                                          Forever in Florence
                           Propose in Prague                                            Love in London


Ik krijg echt helemaal vlinders van de namen. Vinden jullie ze ook zo schattig?

Maar nu zijn jullie natuurlijk net zo benieuwd naar swatches als ik toch? Kijk snel mee!
Swatches zijn in dezelfde volgorde als hierboven beschreven en op de kale huid (zonder primer).


Dit is mijn eerste palette van Sleek, dus ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten qua kwaliteit. Ter vergelijking heb ik het Naked Palette van Urban Decay en verschillende merken losse oogschaduws.

Zoals je kunt zien, zijn de oogschaduws vrij korrelig, maar op de een of andere manier merk ik hier weinig tot niets van als ik het opbreng op mijn oogleden. Er is wel iets van fall-out, maar niet bijzonder veel. Overigens zijn Florence en London (de twee donkerste kleuren) hierop een uitzondering, maar persoonlijk heb ik daar geen last van omdat ik zulke donkere kleuren niet gebruik. Maar mocht je wel van de donkere tinten zijn, is dit wel iets op rekening mee te houden.
De kleuren blenden erg goed met elkaar en gezien blenden niet mijn sterkste vak is, ben ik daar erg blij mee.

De pigmentatie is erg goed, op Rome en Prague (bovenste rij, 2 rechterkleuren) na. Deze vielen me behoorlijk tegen, je kunt op de foto ook goed zien dat ze een stuk lichter zijn dan de rest.

Al met al ben ik echt superblij met dit palette, zeker voor het geld wat ik ervoor betaald heb! Kan niet wachten om volgend weekend lekker los te gaan met de onderste berry kleuren.

Romance Vintage bevat 12 kleuren waar je alle kanten mee op kunt en voor dit palette betaal je ongeveer € 10. Sleek is verkrijgbaar bij bijvoorbeeld Alice&Jo, The Make Up Spot en Enchantra.
Heb jij palettes van Sleek als aanrader?
X

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs