A England Rose Bower

zaterdag 21 december 2013

De echte die-hards onder ons zijn natuurlijk al lang en breed bekend met het merk A England.
Ik heb er ondertussen alweer een aantal in mijn stash en ga jullie vandaag Rosebower laten zien.





A England is een Brits indie- merk, gecreeerd door Adina Bodana. Ik zeg nu wel indie-merk, omdat Adina in eerse instantie alles handmatig mixte. Ik geloof dat dat nog steeds zo is, maar gezien ze wereldwijd bekend is met haar lakjes, kan het ook goed zijn dat het ondertussen gewoon machinaal gaat. Dus of A England nog steeds een indie- merkje is, durf ik niet met zekerheid te zeggen.

A England heeft ondertussen alweer 6 collecties in de aanbieding met glitters, holo's en cremes, dus voor ieder wat wils.

Rose Bower hoort bij de Burne Jones Dream Collection, welke in 2013 is uitgekomen.
De collectie bestaat uit 5 lakken die allemaal een subtiele holo hebben.

Rose Bower is een prachtige roodroze lak met daarin natuurlijk die subtiele holo.
Helemaal mijn kleurtje! En gelukkig is de holo vrij subtiel, haha.

Rose Bower, 1 laagje zonder topcoat (zon)

A England is wat mij betreft echt een merk van erop of eronder. Niet qua kleuren, want deze zijn vrijwel allemaal prachtig en uniek. Maar qua substantie. Sommige zijn perfect, sommige zijn echt drama. En ook de kwastjes zijn helaas niet altijd van dezelfde kwaliteit. Maarrr... Als je Adina een mailtje stuurt, stuurt ze je zonder gedoe gewoon nieuwe kwastjes op!

Over het algemeen lakken de holo's wel goed, om heel eerlijk te zijn bijzonder goed zelfs. Rose Bower is een holo, dus deze lakt erg fijn!
De pigmentatie is fantastisch, op de swatch zie je dan ook maar 1 laagje.

A England is in Nederland verkrijgbaar bij Enchantra en Pretty Polish en kost rond de 10 euro per flesje. Ook op internationale sites zoals Llarowe kun je terecht voor de lakjes van Adina!

Heb jij al lakjes van A England? X


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs