Uitpakken maarr #2- Fortune Cookies Soap, Christmas Box

woensdag 11 december 2013

Jaaaa, daar was-ie weer; de nieuwe Fortune Cookies Soap Box!
Hij lag al een tijdje op de tafel, onuitgepakt; shame on me?! Ik was er gewoon echt nog niet aan toegekomen, het is de laatste tijd rennen en vliegen hier..
Nu weten jullie meteen de reden dat er de laatste tijd minder swatch-foto's zijn, ik kom er gewoon echt niet aan toe en daarbij is het ook alweer donker als ik thuis ben en foto's met flits vertekenen te erg om de lak waarheidsgetrouw te kunnen laten zien. 

Maar goed.. Kunnen jullie de herfstbox van vorige keer nog herinneren? Zo niet, kun je hier nog even je geheugen opfrissen :).
Eigenlijk kon ik door de teasers op de Facebook van FCS mijn geduld nauwelijks onder controle houden. Ik had door een paar hints begrepen dat het thema van de kerstbox "The Nightmare Before Christmas" zou worden en gezien dat één van mijn favoriete animatiefilms is, was ik natuurlijk REUZE nieuwsgierig!
Kijk snel mee...



Zoals bij elke box, kon ik ook dit keer 8 of 9 miniproducten verwachten en tot mijn grote vreugde kwamen ze deze belofte weer helemaal na. Wat ik ook ontzettend leuk vind, is dat ze echt aandacht aan de box hebben besteed. Het is een simpel iets maar tegelijk zo'n leuk gebaar. Daarom zitten de glittertjes om ons wat winter-energie te geven ook bij de foto's. Deze zaten her en der verspreid tussen het beschermmateriaal in de doos.


#1. What's This? Roll On Perfume... Om gelijk maar met een nieuw product te beginnen, want dit zat er vorig keer niet in. Ook is dit meteen een gevalletje apart, want de geur staat nergens beschreven. Sterker nog, ze hebben er een wedstrijd van gemaakt en de winnaar ontvangt een cadeaukaart van $ 50, te besteden op de website van FCS.
Ik moet jullie helaas teleurstellen, want ik heb geen idee welke geuren mijn neusgaten in dringen. Ik ruik veel kruiden, maar kan mijn vinger er niet precies op leggen. Voor een parfum vind ik 'm helaas wel wat te zwaar en te kruidig voor mij. Ik wil graag een zwaar parfum met een ondertoon van bloemen en niet van een gerecht dat in de oven staat, haha. Vind kruidige geuren heerlijk hoor, daar niet van. Maar dan in de vorm van een waxmelt of een geurgaars/zakje en niet als parfum. De geur blijft overigens wel echt ontzettend goed hangen!

#2. Sally Fortune Cookie Soap... Achhh, is-ie niet cute?
Ik ben ondertussen echt verliefd op de Fortune Cookies vanwege hun geur en vorm.
Ik vind ze niet heel erg handig in gebruik, maar ze staan ondertussen als echte eyecatcher in mijn badkamer. En ik ben niet de enige die ze leuk en opvallend vind, want tot nu toe komt iedereen die ze ziet naar me toe met de vraag wat het is en de statement dat ze zo heerlijk ruiken!
Deze heeft voor mij dit keer de boodschap "Merry Christmas to all and to all a good night."
De geur is ontzettend anders dan die uit de Fall Box; deze geeft me het idee van frisgewassen wasgoed.

#3. Halloween Town Whipped Cream... Yes, yes, yes! Zoals ik jullie in een eerder artikel vertelde, was ik helemaal fan geworden van het gebruik van de Whipped Cream mini, maar baalde ik ervan dat de 2 mini-verpakkingen bijna op waren. Ik heb dus weer een nieuwe, dikke jeejj!!
In de kerstbox is het een verrassing welke geur je krijgt, omdat er 4 keuzes zijn welke willekeurig verstuurd worden. Ik heb Halloween Town, maar anders had ik Easter Town, Christmas Town of Thanksgiving Town gekregen.
De geur van Halloween Town vind ik niet winters ruiken, hij doet me juist erg denken aan de herfst, met een scheutje van die knalroze Hubba Bubba-kauwgom (kennen jullie die nog?). Al met al geen klagen, want bij vlagen heeft hij wat weg van de vorige en daar was ik he-le-maal hoteldebotel van!
Hier kun je trouwens meer lezen over de Whipped Cream.


#4. Oogie Boogie OCD Hand Sanitizer... De vorige hand sanitizer heb ik nog nauwelijks gebruikt, omdat ik er nog eentje van de drogist in mijn tas heb zitten die maar niet op wil gaan, haha.De geur is wat subtieler dan de vorige, maar desondanks superlekker. Ik ruik een mix van kaneel en berries, erg lekker. Ook zit er "iets" in verstopt. Ik gok dat het een spinnetje of ander nepbeestje is, maar we gaan het zien als het flesje leeg is. Of hebben jullie soms een idee?



#5. Zero Dry Shampoo... Nog zo'n leuke verrassing!
Sinds kort heb ik de droogshampoo ontdekt en vind het ontzettend fijn spul om wat volume in die drie sprieten van me te spuiten. Deze zit dan in een minipotje, dus ben nog erg benieuwd naar het gebruik.
Gok dat deze echt alleen voor een opfrisser zorgt en dat je deze moet doseren op je hoofdhuid en 'm vervolgens door je haar heen moet kammen. We gaan het snel merken!
FCS heeft goed meegedacht aan het gebruik, want het dekseltje kun je draaien waardoor er openingen onder de gaatjes komen. Net zoals bij kruidenpotjes.
De geur is vrij neutraal, maar ik herken er toch wat pepermunt en pompoen in. Lekker!


#6. Jack Bath Fizzy... Ik smelt bij dit schattige, witte bruistabletje met de kenmerken van Jack Skellington, uiteraard bekend van The Nightmare Before Christmas. De mix van citroen en menthol komen je tegemoed. Ik wil meteen in bad na het ruiken van dit bruisballetje. Maar ik twijfel... Aan de ene kant is-ie té lekker om te weerstaan, aan de andere kant kijkt de lachende Jack me zo lief aan en vind ik het ontzettend zonde om 'm te laten verbruizen in bad... 

#7. Lock, Shock & Barrel Bath Melth... Deze heeft wel een typische kerstgeur, want ik zie in gedachten mijn (voor dit jaar) missende kerstboom staan... Ik hou van de geur van dennenbomen en de missende kerstboom voor het raam is ook een groot gemis. Maar dit kleine monstertje voor in bad ruikt fantastisch! Ik heb mijn keuze ondertussen gemaakt: Jack mag het nog even overleven en ik ga vanavond heerlijk genieten van Lock, Shock & Barrel!

#8 Belletje... Bij het aanpakken van de doos hoorde ik al iets vreemds... Bij het openen merkte ik dat het een belletje is. Ik kan er uiteraard niets mee, maar ook dit is weer een leuk accentje in de box.

#9. Sandy Claws Exfoliating Body Butter... Ook dit is voor mij een nieuw product van FSC, maar het heeft wat weg van de handcreme-bars van de Lush. Alleen dan natuurlijk in mini-formaat. De geur is hemels, oh zo hemels... Chocolade gesmolten in kruidenthee... Zéér apart, maar i love it!
De bar is vrij vettig, maar dat klopt natuurlijk omdat het moet smelten op je huid. De laag die achterblijft, masseer je in. Deze heeft ook een exfolierende werking, dat wil zeggen dat er scrubdeeltjes in zitten. Ze zijn vrij grof, maar gelukkig niet pijnlijk. Door de grofheid veeg je ze zo van je handen/lichaam af als de creme is ingetrokken. Ik vind 'm erg fijn in gebruik, het laagje dat achterblijft trekt ook snel in.

#10. Kaart met productomschrijvingen en waardebon ter waarde van $ 10.
Dit keer geen apart briefje met code, maar is de code netjes op het kaartje geplakt.

Trouwens nog iets wat ik de vorige keer vergeten was te vertellen! Het is niet zo dat een geur aan een bepaald product vast zit. De geur van "Jack" is bij mij vastgelegd in een bruistablet, maar op de website kun je dus verschillende producten bestellen die dezelfde geur (Jack dus) hebben als mijn bruistablet. Is dat niet tof!?!
Zo zou ik dus bijvoorbeeld de geur van de geweldige Jack in een Whipped Cream kunnen bestellen!
Als je op deze link klikt, kun je bijvoorbeeld zien in welke producten de geur Jack verkrijgbaar is. En zo werkt dat natuurlijk met alle geuren.

Wil je de box ook bestellen? Dan kan dat hier.
Ben je nieuwsgierig naar de producten van FCS of wil je eerst wat meer informatie? Kijk dan eerst even hier.

De kerstbox is helemaal uitverkocht, maar als je je nu inschrijft meldt je je aan voor de eerstvolgende box en die heeft een voorjaars-thema. De inschrijvingen zijn weer/nog geopend, dus geen wachtlijsten!
De box kost $ 34 en dat is inclusief verzendkosten. Betaling is per creditcard, eens per kwartaal.
X

1 opmerking :

Made With Love By The Dutch Lady Designs