Zoya Payton

maandag 20 januari 2014

Goeiemorgen allemaal! Sorry voor mijn afwezigheid van een dikke week, maar had het echt mega druk! Zal niet in details treden, maar ik vertelde jullie ooit dat 2014 mijn jaartje zou gaan worden en ik moet toch wel een beetje bekennen dat het ook écht die kant op lijkt te gaan :-D.
De enige jammere kant is eigenlijk dat allebei de nagels van mijn middelvingers zijn afgebroken en dat ik daardoor mijn nagels weer vrij kort heb moeten maken en ook een poosje als Koos Nagellakloos door het leven ben gegaan.

Maarrrrrr... Om het een klein beetje goed te maken heb ik vandaag een klapper voor jullie, namelijk Zoya Payton.



Payton... Ja, je hebt het me vaker horen zeggen, maar ik denk dat ik écht verliefd ben... Alweer!
Payton hoort bij de Zenith Collectie welke is uitgebracht in de winter in 2013.
Payton is werkelijkwaar een prachtige dieppaarse lak met daarin holografische "dingetjes". Ik zeg express "dingetjes", omdat ik er nog niet uit ben of het glitters of flakies zijn. Voor glitters zijn ze namelijk vrij grof, maar voor flakies ook weer best klein. Omdat de "dingetjes" scattered holo zijn, is het lakje allesbehalve saai en heb je eigenlijk in elk licht een ander lakje, met dezelfde ondertoon natuurlijk.


Ondanks dat je basis jelly is, is de pigmentatie goed en zit de lak met 2 laagjes perfect.
Ik had al wat ervaring met Zoya in het verleden, maar die lakjes heb ik weggedaan, omdat ik echt niets met de kwastjes kon. En nee, dit keer niet omdat ze te breed waren, maar juist te smal!
De kwastjes leken namelijk eerder op kwastjes van stripers, dan van nagellak. En met stripers je hele nagel lakken is gewoon geen doen. Gelukkig heeft Zoya daar verandering in gebracht, want met deze kwastjes ben ik hartstikke blij! Superfijn lakje die ook erg lekker lakt. Ja, ik gok dat er meer Zoya's gaan komen :-).


Helaas laat dit pareltje vooral in zonlicht haar ware aard zien, maar natuurlijk was er dit weekend geen zonnetje te bekennen. Daarom heb ik een foto met flits gemaakt. Let even niet op de kleur van de huid op bovenstaande foto, want ik heb wat met de instellingen moeten spelen om de kleur van de lak er waarheidsgetrouw op te krijgen.
Als er een zonnetje is, maak ik nieuwe foto's, zodat jullie ook die kant kunnen zien.
Want geloof me, de foto's doen het lakje echt totaal geen goed recht!


Zoya is o.a. te koop bij Pretty Polish en NPF, waar ze € 12 euro per stuk kosten. Een flesje bevat 15ml.
Uiteraard kun je ook eens op eBay neuzen, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen of ze daar goedkoper zijn.
X


3 opmerkingen :

  1. Hij is zo mooi, kan niet wachten tot ik hem in mijn handen heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een musthave!!
    Maarrrr... ook echt niet goed voor mn portomonnee, want ik wil meer meer meer!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs