Hema # 22

dinsdag 22 april 2014

Eventjes geleden was ik even bij de Hema om een ovenschaaltje te halen en omdat de make-up van dit merk mij eigenlijk nooit trekt, liep ik daar even snel langs. Ineens ging ik in de rewind-modus, want ergens stond iets wat mijn oog in een glimp had opgevangen. Toen ik voor het schap stond, wist ik natuurlijk niet wát precies, dus uiteindelijk belandde ik op m'n knieën en daar zag ik dit pareltje me aanstaren...
Ik was echt op slag verliefd, dus hij moest mee!

Tot kort geleden had ik echt helemaal niets met groen.. Ja, petrol-achtige-zeegroenblauwe-kleuren, maar geen groene tinten. Toch is groen blijkbaar een kleur die bij mij hoort, want op de een of andere manier staan de meeste tinten groen erg goed bij mijn huidskleur. Raar maar waar...

Hema heeft een aantal lakjes die voorzien zijn van namen, maar daar hoort deze helaas niet bij. Dit lakje moet het doen met een saaie "nummer 22". Volgens mij is het een kleur uit de normale collectie, maar ik weet het niet helemaal zeker. Ik ben nou eenmaal niet zo'n Hema-expert, gezien we die pas sinds een paar maanden hebben ;-). Het is in ieder geval zo'n klein flesje, waar normaal de collectie van Quick & Go inzit, alleen hoort deze niet bij de Quick & Go omdat dat labeltje mist, zoals je kunt zien op bovenstaande foto.


Ik ben dol op deze lak! Nouja, niet echt op de lak zelf, want die vind ik niet bijzonder fijn, maar wel op het kleurtje. De lak lakt eigenlijk prima, pigmentatie is gewoon goed en de lak zit met 2 laagjes prima. Geen streperige finish of wat dan ook, maar de lak droogt erg traag, ook het eerste dunne laagje.
Gelukkig gebruik ik een sneldrogende topcoat, wat het stukken sneller laat drogen, maar het is toch even oppassen geblazen voor mij nadat ik een hema-lakje heb gelakt. Ik ben wel erg blij dat deze verder prima opdroogt, want andere Hema-lakjes zijn het elke keer nét niet voor me, door rare finishes, vervelende goopy substanties enz.

 

Ja, ik ben helemaal dol op dit kleurtje. En een vriendin van me ook, ik was 'm bijna kwijt, haha!
Voor dit leuke lakje heb ik welgeteld € 1 betaald, in de sale. Normaal gesproken kost dit lakje € 1,95 dus nog steeds niet veel geld natuurlijk.
Een flesje bevat 7 ml.

Gezien mijn ervaring met de lakjes van Hema nogal positief over de kleurtjes zijn, maar vrij negatief over het gebruik, vraag ik me af of jullie nog aanraders hebben! X

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs