Zoya Carter

maandag 12 mei 2014

Zoya Carter is denk ik wel mijn most precious in mijn stash. Nouja... één van de vele dan, want ik kan gewoon geen keuzes maken, haha. Kijk snel mee waarom!


Ik kwam voor het eerst met deze lak in aanraking tijdens een sushi-date, waar een vriendin 'm op haar nagels had. Seriously, ik kon gewoon niet stoppen met staren naar haar nagels! En er is zelfs in mijn evil mind opgekomen om in een onbewaakt ogenblik de lak van haar nagels te trekken en op mijn eigen nagels te lakken. Ik was echt obsessed gewoon! Ik moest en zou deze lak natuurlijk zelf ook in mijn bezit krijgen.

Zo gezegd, zo gedaan. Een lieve meid die de helft van het jaar in Canada woont bij haar vriend bood aan om wat lakjes in te slaan en mee naar Nederland te nemen. Toppie! Nogmaals hartelijk bedankt!!


Carter is een prachtige, heldere paarse lak met daarin tal van roze microglitters. De lak hoort bij de PixieDusts, dus het is een textuurlakje. Carter is uitgebracht in de collectie voor het najaar van 2013.


Toen ik de lak voor het eerst lakte, was ik eigenlijk een beetje verbaasd, omdat de basis een beetje grauwgrijzig is. Totaal niet de paarse kleur die het flesje uitstraalt! Gelukkig gaat dat grauwe met het tweede laagje weg en komt de prachtige paarse tint op je nagels te liggen.

Het kwastje is wat dikker dan van de normale lakjes, maar er is gelukkig prima mee te lakken. Wellicht dat het te maken heeft door de vele microglitters die in de lak zitten, China Glaze heeft dit probleem immers ook weleens bij lakjes boordevol glitters.



\

De droogtijd is helaas niet de snelste, dus het is zeker even oppassen geblazen na het lakken. Maar als-ie eenmaal droog is... Boom- Chica- Wa- Wa... Wat een kleur! Ze is echt fantastisch en het is ook absoluut een lakje die mensen opvalt, omdat de opmerkingen maar binnen blijven stromen wanneer Carter op mijn nagels schittert. Ze is het wachten waard!

De fuchsia-roze glitters zijn echt perfect gekozen bij deze tint paars en het maakt er een erg warm lakje van.

Carter, 2 laagjes (volle zon)


Ik ben wezenloos van dit lakje en ik ben niet de enige. Dus nee, ik vraag dit keer niet wat je van dit lakje vindt, maar ik vraag je om op internet te gaan en 'm meteen te bestellen ;-).
Zoya bevat 15ml en is het goedkoopst te bestellen via Color4Nails. Als je een volle box (=12 lakjes) naar Nederland laat verzenden, ben je ongeveer € 6.5 per flesje kwijt, inclusief verzendkosten. 

En... Ben jij al naar Color4Nails gesurfd om 'm te bestellen? X

9 opmerkingen :

  1. Carter is de redden dat ik texture lakjes toch ben gaan waarderen <3
    Zo'n mooi lakje, ik kan er maar geen genoeg van krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan het helaas niet heel vaak zeggen omdat we vaak een soort van wisselwerking hebben :') , maar deze was echt JOUW schuld _O_ !

      Verwijderen
  2. Oh wauw :o Jammer dat ze dan weer gelijk in een box van 12 besteld moeten worden, anders had ik het wel geweten <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien samendoen met wat vriendinnen? Wij doen met een groepje ook vaak een gezamelijke bestelling, scheelt echt BEHOORLIJK in de kosten!

      Zoya wordt ook verkocht door prettypolish.nl, maar daar zijn ze helaas wel 12€ per stuk...

      Verwijderen
  3. Carter is zooooooooooo mooi! Ik wilde 'm laatst eindelijk bestellen bij Prettypolish maar hij is daar al een hele tijd uitverkocht. Goed te weten dat Color4nails 'm ook verkoopt, daar wil ik sowieso ook nog een keer gaan bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doen, doen, doen, doen!!! Ik twijfelde best wel aan dit lakje, omdat paars vaak net wel of net niet leuk is bij mij, maar toen ik deze in levende lijve zag... Ik was (en ben) helemaal verliefd!

      Verwijderen
    2. Argh, ik wilde woensdag bestellen maar het was er niet meer van gekomen en nu hebben ze 'm ook niet meer!

      Verwijderen
  4. Whoopsie, ik denk dat een paar vriendinnen van me daar schuldig aan zijn, hihi! Ze deden een groepsbestelling van 2x 12 lakjes en zij hadden ook al het probleem dat er niet meer zoveel Carters waren als zij wilden _O- !

    C4N heeft wel regelmatig restocks, anders zou je ze even via facebook op moeten zoeken en de pagina liken, daar houdt ze namelijk de restocks bij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hah ,het is dus allemaal jouw schuld! Haha ;)
      Ik heb geen Facebook maar ik zal de site gewoon in de gaten houden.

      Ik zag dat Nailpolish Fashion 'm nog wel heeft maar daar kost hij €16,- inclusief verzenden, vind ik net iets te veel.

      Verwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs